left to right:selvia,me,sylvia,jesselyn,wenny,angelica...we are a big family... :D

Search This Blog

Monday, November 15, 2010

pengalaman pribadi

bbrpa bulan yg lalu...aku dn tmn"ku stlh plg sklh ingn mmbli mknan...krna rsa lpr ini tdk trthnkn lg...cacing diprtkmi pun mntut hak ny...ya...aku pn tpksa membli mknan dgnuang ku yg pas"an,tmpg ny yg lucek sprti org yg tdk mngnti bju ny slma 10 hri...hahaa...
kta pun kluar dr sklh mngglkn tads km dkntin...jalann di dpn sklh sgt mcet bnyk ank mrid yg lg mngbrl n dll...
km pn mnybrg...kmi jga hmpr klnggar mbil...slh 1 tmnku pn brkta..."parah tuh mbil...emng jln nenek ny..da tau bapak ku tlh mmbli jln ini dgn SAH.."...aku pn brkta...dsr...tak tau malu...hahahaa....
stlh mnybrg kmi jln mnju tmpt dmna kmi akn mmbl mknan it...kmihny ber3...tmn ku yg 1 sgja brjln agk lmbt,,,aku brpkr...ya...biarn aj lh dia mau brjln agk lma...stlh it...ada org yg memukul pndak mn dsmpg ku...krna jrak kta hnya 1,5 cm...slyak ny org yg sdg berpcran...mka pndak ku jga kna lgan ny...kmi pn brplg kblkg..kmi mlht seorg yg brntakn...membwa karung dblkg ny ntah berisi ap...rmbut ny yg sprti gring nidji...tetapi giring nidji pn klh dr nya...smua org jga bs tbak...org it adlh ORANG GILA!!aku dn tmnku mnjrit" ktakutan...kwkwkwkwkw....smlm kta ntah brmimpi ap...brtmu dgn org gila yg rmbt ny lbh kren dri nidji it...to mgkn dy adlh pmtong rmbt ny nidji...saln lnggann nidj gt lh...aakakakkak~

No comments:

Post a Comment